Praca szuka człowieka

KOGO SZUKAMY?

Szukamy osoby, która będzie tworzyła oraz wspierała komunikację i promocję, szczególnie w zakresie projektu UNICEF w Gdańsku.

Co będziesz robić?

  • realizować strategię promocji zarówno w dużych formatach, jak i w mikrokomunikacji (social media, z uwzględnieniem treści video)
  • tworzyć wielokanałowe kampanie
  • koordynować kreację kampanii społecznych
  • tworzyć dłuższe treści pisane w formie np. informacji prasowych, artykułów na stronę internetową
  • tworzyć treści w mediach społecznościowych – teksty, grafiki (przy współpracy z graficzką;)), video – reelsy, stories (Facebook, Instagram)
  • współpracować przy projektach marketingowych i ich komunikacji w branży
  • współpracować z zespołem Fundacji Gdańskiej przy bieżących projektach

Co oferujemy?

  • będziesz częścią małego, energicznego zespołu Fundacji Gdańskiej 😊
  • będziesz mieć bezpośredni wpływ na tworzenie istotnych kampanii społecznych
  • Twoja praca zostanie doceniona – oferujemy wynagrodzenie adekwatne do umiejętności

Wymagania:

  • doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych
  • doświadczenie w pisaniu treści (tworzenie krótszych i dłuższych form)
  • szczere zainteresowanie tematami społecznymi
  • umiejętność koordynacji pracy zespołu, współpraca z grafikami, agencją
  • znajomość trendów, śledzenie nowych funkcjonalności mediów społecznościowych
  • umiejętność kreacji
  • minimum 2-letnie doświadczenie przy podobnych działaniach
  • umiejętność tworzenia kampanii wielokanałowych

Jak wygląda proces rekrutacji?

Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami, na pierwsze spotkanie zapraszamy on-line. Po rozmowach wybieramy osoby do drugiego etapu, które otrzymują zadanie praktyczne do wykonania i zaprezentowania. Trzeci etap rekrutacji to dzień próbny w Fundacji Gdańskiej

 

CV  prosimy wysyłać do 31.12.2022 na adres info@fundacjagdanska.pl